Stalo se tak vloni v prvním pololetí, kdy skutečně trochu poklesl objem přepravovaného zboží. Nebylo to nijak alarmující, nikdo nezbankrotoval, nikdo o nic nepřišel. Ale přece by to mělo být malinkým varováním. Tehdy přepravily kamiony jen 18 716 milionu tun, což byl sice propad, ale nic světoborného. Začaly se sem totiž cpát kamiony z východní Evropy.

Kamion na silnici

Své by o tom mohla vyprávět Shipvio. Což je kamionová doprava Ostrava, která zajišťuje přepravu zboží všude kam se dá. A že má tvrdou konkurenci může doložit toto číslo. Čeští dopravci jako takoví mají k dispozici 77 tisíc nákladních aut. Což je alarmující, když si uvědomíme například co to znamená v tvrdé konkurenci.

Té se však Shipvio neobává, protože nabízí kvalitní služby a vždy dává něco navíc. Už jen nabídka ceny, kterou zadavatel obdrží takřka obratem je věc, která se všude hned tak nedostane. Firmy se vymlouvají na různé složitosti, nestabilní ceny a čert ví na co ještě. Zde na webu firmy zadáte potřebné parametry pro přepravu a během pár chvil budete také vědět kolik zaplatíte. Žádné obezličky se tu nepěstují, hraje se zpříma a na branku. Ty mi řekni, co chceš kam přepravit a já to udělám v nejkratší možné době. To je jediné pravidlo firmy, které nesmí být porušeno.

Přeprava nákladu

Shipvio si vše dělá samostatně a také hlídá vše co je potřeba. Tedy i různé doklady, pojistky, prostě vše, co jinak musí zadavatel dělat sám, nebo jím na to určená síla. Zadavatel pak také nemusí složitě obvolávat kde koho, aby zjistil, že náklad jedoucí z Ostravy do Moskvy se zrovna nalézá kousek od místa určení, totiž ve Španělsku. Zde je možnost sledování zásilky online, tedy každý má ihned možnost vědět kde jeho náklad právě je. A to stejně odesílatel jako příjemce. Taková služba je naprosto skvělá a nenaleznete ji jen tak někde. Spolupráce tedy je a bude jistě výhodná pro každého, kdo potřebuje dostat náklad z bodu A do bodu B.